De nieuwste trends in B2B verkoop– LAAT JE VERRASSEN‼️

We leven in een dynamische wereld. Oorlog. Inflatie. Supply Chain. Technologie. Je kunt ze zo opnoemen. Maar wat zijn de trends in de verkoopwereld? En wat betekent dat voor jou als sales leider?

Doe maar eens een search. Dan lees je over meer gepersonaliseerde ervaringen, gepersonaliseerde marketingtechnologieën, het versterken van de (online) klantervaring, en het versterken van de klantbetrokkenheid.

KERN is dat het individu en zijn behoeften ook in de B2B wereld centraal staan. Any time, any place, the way I want it, kort samengevat. En: het moet toegevoegde waarde hebben. Laat je je mensen nog steeds orders opnemen? Of besteed je dat uit naar een e-commerce omgeving en laat je jouw accountmanagers spreken over de zaken die echt belangrijk zijn voor de klant?

“HET KRITIEKE BUSINESS ISSUE”, zoals wij dat noemen. En waar hij graag met een sparringpartner over spreekt? Het voeren van zo’n gesprek vergt andere vaardigheden. Hoe goed kunnen jouw mensen zich daarop aanpassen?

We leven in een dynamische wereld. Oorlog. Inflatie. Supply Chain. Technologie. Je kunt ze zo opnoemen. Maar wat zijn de trends in de verkoopwereld? En wat betekent dat voor jou als sales leider?